Dålig stämning?

Jävlar vilken konstigt morgon det här har vart! Sov sjukt dåligt för att Mats låg och snackade i sömnen och stal mitt täcke. Vaknar upp och känner mig typ bakis ( Hoppas verkligen inte att det är för den där lilla kaffe baylisen som jag och Nina drack på hennes tak igår ).
Har ingen lust att träna men märker att jag inte kan boka av timmen eftersom det måste man göra en timme innan. Tränigen börjar om 40 minuter. FAN!
Tar på mig träningskläderna och känner peppen komma tillbaka så jag går mot gymmet. Går in i salen och det är fullt (!!!), jag får ställa mig typ i mitten.

Det visar sig vara en jävla aerobics och jag failar redan från början ( jag som trodde jag bokat nånting annat) . Jag står mer still än rör på mig.
Jag var kvar i 5 minuter sen gick jag ut. Dom som stod bakom mig måste trott att jag var sjukt efterbliven för när jag såg mig i spegeln såg jag sjukt efterbliven ut.

Aja jag gick ut, ställer mig på en av maskinerna och kommer på att jag inte har nån musik. Måste hämta IPoden i skåpet. Kliver av maskinen och går några steg. Stannar. Går tillbaka. Stannar.... VAD FAN SYSSLAR JAG MED!??!?

Det känns som hela gymmet kollar på mig. Jag ger upp och går hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ibland har man bara såna dagar!

2012-03-10 @ 13:00:11
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0