Äntligen.

Vårat rum har vart så otroligt stökigt sen vi kom hem från USA. Garderoben gick sönder helt och hållet så det gick inte att lägga in nått eller knappt få ut nått. Tänk dig när du prövar kläder, du lyckas få fram några plagg men kan inte lägga tillbaka dom sen. Efter att man hade tvättat så låg dom vikta kläderna över hela rummet för att man inte kunde lägga in dom i garderoben. Det börjar bli saker överallt och man orkar till slut inte äns damsuga.

I fredags lagade Mats äntligen garderoben och idag när han har vart och jobbat har jag städat hela rummet. Vi hade tänkt att köpa en ny garderob men det blev aldrig av.
Men asså OMG! Vi har ett rum igen. Man ser golvet och det luktar gott! Kläderna är på plats och jag ligger nu i sängen och jäser.

I morgon ska jag rensa ut alla lådor och slänga massa skit jag inte anväder längre.

Känns som man har fått tillbaka sitt liv. Nu är det bara dags att komma igång med träningen igen och sen är alt pörfa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0