Kleancolor

OH MY GOD, OH MY GOD, OH MY GOD!!!
 

Får man säga så?
I alla fall.. jag fick hem två nya nagellack som jag beställde från Ebay idag.
Dom kommer från Klearcolor och är heeeelt fantastiska. Ett lager och det täcker fullt! Jag blev helt paff när jag målade första nageln.
 
Färgerna är helt fantastiska.
Det första jag gjorde när naglarna hade torkat ( vilket dom gjorde väldigt snabbt!!) gick jag in på Ebay och beställde nya färger.
 
Det här är det bästa jag nånsin prövat.. Okey jag är lite dääär uppe just nu av lycka men jag tycker verkligen ni ska pröva det här lacket om ni inte har gjort det förr !!
 
Bild lånad från Google.
(  ETT LAGER!! )

Kommentarer
Postat av: Andrea

Riktigt jävla snyggt! Återkom med hur bra de håller vetja!

2012-07-05 @ 17:48:20
URL: http://andreadolores.blogspot.com
Postat av: Nina

Kan inte annat än att hålla med dej! :) beställde med mina ifrån Ebay och OMG så snygga lack, älskar dom färgerna i metallic :) har du tänkt på att dom dessutom inte luktar nagellack utan typ körsbär? bästa någonsin! :)

Svar: Jag vet.. allt är bra än så länge med det här lacket! Har bara haft det en dag... men tycker du att det sitter bra? :)
Tweak

2012-07-05 @ 20:06:41
Postat av: frida

Grymt!! Sitter det fast då? Kan man lattja med kidzen utan att det flagnar av?

Svar: Det känns som det sitter.. men det har bara gått en dag och en helkväll i baren då ja jobba.
Tweak

2012-07-06 @ 11:12:02
URL: http://linkansfru.blogg.se
Postat av: Nina

Ja, jag tycker det sitter jättebra, jämfört med andra lack :) helt klart de bästa jag testat :)

2012-07-07 @ 17:14:33
Postat av: therese

saaaaaaknar dig!!!! <3

Svar: Saknar dig också!!! Dags att komma hem nu :)
Tweak

2012-07-07 @ 21:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0