Dag 5 av 5

Äntligen! Dagen är kommen. Sista arbetsdagen! Dag 5 av 5! FREDAG!
NU blir det inge mer jobb på Telenor för den här gången.
 
Ville bara att klockan skulle bli 4 så att jag kunde sticka iväg till bussen och åka hem.
Mats hämtade nycklarna till nya lägenheten idag så det var ju raka vägen hem och packa och små flytta lite! iiiih..
 
Vi valde ett rum och slängde in våra saker.
Jag hatar att flytta för då inser man hur mycket saker man har.. 5-6 väskor men kläder och 3 med skor, stora väskor!! Sen har jag ett 10-tal kartonger där skorna fortfarande ligger kvar i.
 
När jag packar upp allt på lördag-söndag så ska jag verkligen rensa ut i skohyllan!!
Slänga, sälja och ge bort!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0