We love the 90´s

festival

 

 

Självklart kommer den här festivalen hålla hus i Oslo då jag och Mats är i USA. Så himla typiskt. Hade vart så himla kul å gå på!

 

Vi snackade om det här på nyårsafton och det var ganska många som verkade pepp på att dra dit. Får hoppas att det händer igen sen när man är hemma!

 

Men hur kul hade det inte var?!!? Scooter, Daze, E-type, Pandora, CAPTAIN JACK, Vengaboys med flera. ( Sen vet jag inte hur olika det är med artisterna i Sverige och Norge)

 

Tjejkvällerna här slutar alltid med att vi pumpar 90 tals och röjer loss.

När jag bodde i Stockholm drog vi ofta till 90´s och festade. Skoldisco fast med alkohol. Alltid bra stämning.

 

Eurodisco in my heart! <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

å jag såg att det där skulle komma, sjukt pepp på att dra dit löööve 90´s!!!

jag tror att det är ett bälte, sjukt snyggt iaf =)

2012-01-07 @ 16:24:30
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ir nääe...jag vet inte ser ut som höga shorts fast med bälte på...vette fan.... haha

2012-01-07 @ 16:30:19
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0