Jag, jag och mera jag!

Den här veckan har jag försökt satsa mer på mig själv.
Måndags.. Träning, igår frisörn och idag ansiktsbehandling!

Jag gissar på att jag är en av vääääldigt få som går till frisören frivilligt och vet att man kommer se ut som stryk när man går därifrån.
Jag har slutat färga utväxten hemma eftersom när jag bleker själv så drar jag alltid ut blekningsmedlet i topparna ( det bara blir så ) och efter ett tag så har jag inge hår kvar eftersom det sliter så jävligt på håret.
Så nu går jag alltid till Dordi på Rock frisören och bleker och färgar utväxten... Men det blå... Ja det slänger jag i hemma.. billigast så.

Så åker alltid från frisören med en gul utväxt istället för en ljusbrun som jag brukar ha.. :P

Idag blir det ansiktsbehandling. Aldrig vart på en men kände att det var på tiden. Har aldrig mått så dåligt över mig själv som jag gjort senaste tiden.

Ändring på det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt, man känner sig alltid så fräsch när man piffat upp sig. =)

jag kan ju göra massa ansiktbehandlingar på dig då jag har min praktik, gratis, du kan va min testkanin =)



JAAA såklart vi måste åka men jag är verkligen verkligen värdelös, så att du vet det haha

han ska åka i Hurdal idag det är typ nån kvart härifrån, tror det är en liten backe. Vo borde åka typ i tryvann ir nåt =)

2012-01-11 @ 10:47:20
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Frida

bra där och det sliter mindre på håret frisörens produkter

2012-01-11 @ 11:04:49
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: ninaoscarsson

Det är bra att unna sig! :)

2012-01-11 @ 11:43:46
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0