Colonel Mustard

Kom precis hem från en mysig dag på Colonel Mustard.
Colonel Mustard är ett super mysigt ställe där man kan beställa mat, öl, kaffe och massa annat gott och sen spela spel. Dom har sjukt mycket olika brädspel att välja mellan så att man fastnar där i några timmar är säkert helt normalt ;) .

Började med att äta en god sallad och sen vart det nån kaffe och öl..

Började med att spela Fantasi och avslutade med Alfapet.


Tack Louise, Christiane och Kaisa för en super härlig söndag! <3




Fantasi är ett spel som liknar charader typ. Färgerna är olika kategorier och man delar upp sig i lag. Två och två.
En får ett ord och det ska man rita upp för den andra och så ska man gissa sig till vad det är.
Jag och Kaisa ÄGDE!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå myyys!

haha ja jag vet inte om jag skulle trivas som anorexia barn haha!

2012-01-08 @ 20:23:48
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: ninaoscarsson

Va mysigt! Nu ångar jag verkligen att jag inte följde med! :(

2012-01-08 @ 21:13:42
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0