Nå igjen!



Nicolina från Nelly

 

Idag gick jag till posten och hämtade ut 2 paket.. NEW SHOOOOES + ett nytt nude läppstift!
Jag köpte Nicolina pumpsen från Nelly. Självklart köper jag alltid förstora skor men får stoppa in en sula.. Tror 36orna hade vart lite för små..
Har alltid problem med att pumps glabbar i hälen.
Men äntligen har jag fått mina svarta pumps.. Funderar skarpt på att köpa dom vita också så att man får det ur värden.

Lundberg shoes!

Sen hade jag köpt ett till par från Lundberg. Liknar väldigt mycket på dom förra jag köpte men jag hade gått och mått dåligt om jag inte hade köpt dom! Hade inte kunnat sluta tänka på dom och sen bara blivit arg på mig själv när dom tagit slut.. vilket dom nu har gjort.  Tur att jag köpte dom.

Sen nude läppstiften var från Wet n Wild - Pink Suga'
Det gillas! Kommer läggas i väskan bland alla dom andra.
Allt kommer från Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0