Home sweet home ?

Borta bra men hemma bäst.. men jag är ju hemma.. men ändå inte.
Har redan hemlängtan.. Saknar Mats.

Vaknade klockan 7 av att en 5 månaders rottweiler hoppar på mig. Värsta av allt är att han vägrar sluta.
Bara att gå upp och gå ut!

Sen frukost med mamma och sen vidare till Polisen. Fixa pass... faaan vad fult det blev!
Köpte även lite hårprodukter idag. En Moroccanoil och en inpackning.
Har hört så mycket gott om dom så i veckan ska jag köra ett test!



Är sjukt trött just nu.. ska lägga mig ner i sängen och kolla på Lost. Kommer säkert somna om en stund för jag vet att i morgon klockan 7 kommer säkert den här skit ungen komma och hoppa på mig igen.





Kommentarer
Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

åh, vilken sötnos! ^^

2012-02-21 @ 08:05:06
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0