Avslutning.

Redan idag hade vi en liten avslutning för mig.
När jag kom upp till mötrummet så stod en fet oreo tårta och blommor till mig! Yeay vad glad jag blev.
Känns sjukt konstigt att jag ska sluta här på Telenor Sim Avdelning. 
Men jag är alltid välkommen tillbaka sa dom.. bara att ringa när jag vill eller har tid! Det är ett bra tecken på att man gjort ett bra jobb.  

Aja nu ska jag fortsätta med det jag har gjort senaste veckan. Facebook, WeHeartIt och Ebay. ( jag har haft en tjej på upplärning så det är därför jag inte har så mycket att göra dom senaste dagarna ;) )


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur kommer det sig att du slutade då??

Är det inför resan eller?

2012-02-05 @ 10:20:14
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0