Hipp hipp hurraaa

Ja, idag är det min födelsedag, XX år gammal !
 
Började dagen med frulle på sägen, typ klockan 7 på morgonen. Mats skulle iväg på jobbet men ville ändå lyxa till det för mig. Det slutade med att han fick plasta in mackorna eftersom jag var för trött för att äta. <3
 
När jag väl vaknat kom jag iväg till gymmet. Jag har inte vart där på flera månader typ eftersom jag har haft vissa förhinder, skader osv, så det var otroooligt skönt att få svettas lite igen.
 
Unnade mig även ett par  nya JC skor och nya hörlurar idag också.
 
Nu ligger jag hemma i soffan med Mats efter att ha vart ute och käkat Tapas och druckit öl. Gammal paret ska nu kolla på så mycket bättre, äta godis och grisa.
 
Hoppas ni får en fin lördag folkens!
Ha deeeee.
 
På väg till gymmet. Parkspindlarna står kvar.
 

Uppsatt hår och nitat skjorta! Redo för Tapas!
 
Woop woop. Nya Jeffrey Cambell Everest och nya Jays lurar.
Grattis Emma-Maja
 
Tapas time!!
 
Handskrivet presentkort på Lucky 7 Tattoo från Mats!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bella

Ääälskar skorna! Grattis :)

2012-12-09 @ 01:44:44
URL: http://heysugarmagazine.se/isabelle
Postat av: frida

grattis igen fina du!!!

2012-12-09 @ 23:38:04
Postat av: Amanda Malm

Grattis lillungen!!!!!!!!!! Sorry att jag missade det :( Tänk om jag hade varit i olso, då hade jag tagit med dig ut, kidnappat dig, och firat dig hela dagen! Vi hade haft en dagsfylla och sprungit runt och lekt hela dagen!

TÄNK OM!! Ps. jag tycker du borde komma till Australien en sväng och hälsa på <3<3

Svar: OOOH tänk om! Det hade vart fantastiskt!
Men hur länge kommer du att stanna där borta? Tanken har faktiskt vart där. Är riktigt sugen på att komma över men det är en pengar fråga. Och just nu står en USA resa på tur nu i sommar. För det låter ju lite som att ni kommer stanna där lite längre än ett år? ;)

<3 <3
Tweak

2012-12-10 @ 23:37:04
URL: http://amandamalm.com
Postat av: therese

perfekt att unna sig ett par jeffreys de är ju bäst! =) gud vad jag saknar dig!!!!!

Svar: Ja det är klart. Farligt nu när man bara kan gå till butiken och köpa sig ett par ;) saknar dig också!! Meget! <3
Tweak

2012-12-14 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0