Tillbaka!!!

Äntligen har vi internet igen!
Efter att vi flyttade så har vi vart tre handikappade "ungdommar" som inte riktigt vetat hur man beter sig utan internet. Men nu så... Nu kan vi ladda ner film, kolla Ebay och skärmshoppa som bara attan!
 
Det känns även som att sommaren äntligen är på G. Den som väntar på nått gott.....
Så vad har jag/vi gjort medans vi inte kunnat surfa på nätet?
 
VI drog till Huk för årets första dopp i Norden.
 
Badkruka som jag är vaktade jag sakerna på stranden.
 
Jag och Mats var ute och lunchade på stan.
 
Vi märkte även att vi hade en fantastisk morgonsol in på rummet. yeay....
 
Parkhäng med älskot.
 
Färgade håret lila..
 
 Vi gick till och med ut en sväng. En riktigt lyckad kväll..
 
Vi hade förfest i bilen och värmde upp för skogsröjet.

Kommentarer
Postat av: nina

Du blev så fin i lila!! :)

2012-08-15 @ 18:47:29
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se
Postat av: frida

happii happii =) lövley pics as always!!!

2012-08-17 @ 20:44:10
URL: http://linkansfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0