Skogsröjet 2012

Har helt glömt bort att lägga upp lite pics från Skogsröjet som var förra helgen.
Vi hade sjukt tur med vädret förutom nån liten skur som försvann lika snabbt som den kom.
Bra band och bra folk.
Till och med jag lyckades få till en liten festival fylla vilket var otroligt efterlängtat.
 
Släpper en liten bomb med bilder.. here you are!
 
Äntligen framme efter en 8-9 timmars tur från Oslo
 
Mot campingen
 
Där Jensa blev överfallen!
 
<3
 
 
L.A Guns. Jag och Mats stod under våra jackor, livrädda för att få håret blött.
 
Det blev lite väl varmt så vi gömde oss mellan bilarna.
 
LIte öltält häng.
( Jag ser så otroligt glad ut på alla bilderna.. eller hur! )
 
Ulf och jag!!
Myskorv!
 
Michael Monroe
Vi såg otroligt många fler band. Tror nog aldrig jag har sett så många band på en å samma festival.
 
Lyckat år på Skogsröjet!

Kommentarer
Postat av: therese thunell

å vilka fina bilder!!! =) underbart!!

2012-08-20 @ 20:50:41
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0