Rita hazan root concealer.

För ganska så länge sen gjorde jag ett inlägg om Toppik, här. För oss som färgar håret och är trötta på utväxt.
När jag var i USA besökte jag Sephora allt för många gånger och en av gångerna hittade jag en Root concealer.
När du har utväxt och inte direkt har tid att färga håret så kan du snabbt spraya på lite av den här och det ser nyfärgat ut. Även håret som har växt ut.
 
Toppik "färgade" bara hårbotten så att håret ser fylligare ut medans den här concealern får med utväxten.
Den är fantastisk och ni borde pröva den om ni får chansen. Den finns i olika färger.
 
Sephora öppnar en butik i Stockholm / Täby i oktober om jag inte mins fel så jag hoppas att dom har har samma sortiment som i staterna.
 
24 Dollar på Sephora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0