Bra start på veckan.

Jora satte.... Började dagen med en power walk. Sen träffade jag söta Louise och åkte till Skeidar för att kolla lite möbler och en fika. Vidare hem för lite träning med Mats och sen matlagning tillsammans!
 
Mats visade mig även en läskig gubbe ( okey han är ingen gubbe.. typ 35 ) som bor mitt emot oss och ser rakt in i köket. Han sitter tydligen alltid och glor på oss....hjälp.
 
Fast jag tror att det är TVn han sitter och kollar på TV men Mats sa att den sitter i andra änden av rummet.. hmpf.. Undra vem som spanar in vem?
 
Sen råkade jag köpa nya skor på Tradera för pengarna som ska gå till hyran. BRA JOBBAT Emma-Maja.
Fast jag har tur som har en Mats som gärna lånar ut pengar för mina shopping behov.  <3
 
Morgon promenix i Oslo.
 
 
 
Louise spanar in lite möbler.
 
 
New shoes... ALLT FÖR DYRA....
 
 

Kommentarer
Postat av: therese thunell

SÅ JÄKLA JÄKLA SNYGGA!!!!

2012-08-27 @ 22:44:21
URL: http://www.theresethunell.blogg.se
Postat av: therese thunell

haha "undrar vem som spanar in vem"

2012-08-27 @ 22:44:43
URL: http://www.theresethunell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0