Jag färgar av mig

Jag är världens badkruka. Förra sommaren badade jag första gången på 3 år. Men här är det lite varmare i vattnet och en helt annan stämning så här badar till och med jag ( även fast jag pinar mig i varje gång ) .
Vi åkte ut med en katamaran och chilla lite med delfiner, vilket man inte gör varje dag!
Nått jag har märkt är att sol och saltvatten inte är min hårfärgs bästa vänner. Jag är blå/grå hårig och det är på tiden att slänga i ny färg, vilket inte är så lätt för alla handukar är vita och färg som rinner av i badkaren lämnar sina spår... ja ja..what to do, what to do?
Frukost bira på katamaranen
Flipper och hans vänner.
Sitter i nätet på katamaranen och leker " Water world " ( the movie )
Efter den här dagen hade nästan all min hårfärg åkt ur! Inte cool.
Vi stormtrivs verkligen här i Honolulu. Jag tror aldrig jag har vart med om en renare stad än den här. Ibland vågar man inte äns röka för att det är så himla rent. Inga fimpar, inge tuggis på backen, inge skräp längst vägarna.
LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: frida

Men hallå så underbart!!! Ska tjata på min hubbie nu att jag oxå vill åka (barnfritt) Ni verkar ha det gött iaf och bilden på delfinerna var ju awesome.

2012-04-11 @ 08:31:58
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0