ALCATRAZ

Vi hade otroligt tur med att få biljetterna till Alcatraz. Vi fick höra av flera att man var tvungen att boka biljetter ca 1 vecka innan och vi ville gå nästa dag eller dagen efter det. Vi mailade in en förfrågan om biljetter och vi skulle få svar inom 24 timmar. Vi fick ett mail och där stod det att vi fick biljetterna!! YES!
Skulle vara lite pinsamt att komma till San Francisco utan att få se Alcatraz! 
Då var det bara att lägga sig tidigt för vi var.. eller jag var tvungen att gå upp runt 5-6 för att hinna sminka mig och shit.. jag gillar att snooza och ha god tid på mig på morgonen. ca 8 stack vi från hotellet och tog en spårvagn till Fisherman's wharf där vi skulle ta båten till Alcatraz.
Fisherman's Wharf
Gillar du färsk sea food så är det här rena drömstället för dig!
Fullt med resturanger med dagens fångst på menys.
San Francisco i bakgrunden.
Deras utegård där dom rastade fångarna.
Dimman var riktigt tjock på vissa ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0