New stuff...

Fan vad jag har köpt mycket nytt på senaste tiden.. Känns fantastiskt bra.. man blir riktigt glad :)

Jag gick lös när Mats släppte kopplet inne på taxfreen. Visste precis vart jag skulle och vad jag skulle ha. och mycket blev det! <3

Jag köpte en ny parfym då min är helt slut, ett nytt Fix-puder, ett Blot powder, Prep and primer, Fluidline, en ny Kohl penna! ( oh gud vad jag har saknar dig! ) ett nytt lippglass och en eye and lip Makeup remover. Man måste passa på å fylla upp lagret när man ändå får shoppa billigt, eller ja billigare!
Sen vart det lite sprit så klart. Fireball!
Jag är verkligen super nöjd med allt jag fick med mig från flygplatsen.

När jag slutade jobba idag tänkte jag att jag skulle gå hem och oftast när jag går hem slutar det alltid med att jag köper massa små tjaffs.
Hade även fått hem nya lösfransar i brevlådan .. Jag råkade även beställa typ hur många par till på Ebay idag. Har blivit såld på dom halva fransarna!

Nya ögonfransar.. Hittade äntligen en MATT vit ögonskugga.. Jag har en men den sitter på en pallet och den orkar man inte ta med när man går ut å så.  Mer fransar, lip scrub från Lush, lite ögon pennor.. svarta strumbyxor, trosor, hair dust och lite hår tjafs.. Just nu är jag ganska nöjd.. Nu ska jag fan inte handla mer, nu ska jag bara vänta på alla 12 paket som är på väg hem till mig ;)

Jävlar vilket onödigt inlägg... haha. men men

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint kollage det blev :) Själv är jag världens kollage-nörd!! gör jämt nya hahah....!



Puss

2011-09-12 @ 21:10:26
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs!! så fina grejjer!!!! vad är det för fransar, de halva ,är de bra?

2011-09-13 @ 15:22:55
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

btw såg att de sökte en säljare till mac på gardermoen! DET skulle passa dig tänk vad mycket smink du skulle få då! =) haha

2011-09-13 @ 15:23:40
URL: http://w
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Svar: haha så kul :) hur hittade du in till mig?

2011-09-18 @ 20:18:26
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0