Garderoben leder till...?

Ja inte leder våran garderob till Narnia i alla fall.. Men man kan nästan tro att det är ett lager på ett museum för orginal band tishor.

Har precis städat och gjort ordning i våran garderob. Vikt om, vikt rätt. Och som jag sagt till många av mina kompisar....Skulle det börja brinna i det här huset så är det Mats T-shirt som åker ut genom fönstret först! sen min dator, smink och kläder ;)
Varje gång jag viker om hans kläder är det som att gå på ett museum. Det är inte många tishor som var gjorda senare än från 1990. Dom är så fina och härligt utslitna. Mycket pengar som ligger i det där skåpet kan jag säga. Haha!

Nej nu ska jag fortsätta städa! Behövde bara en paus!

Mjau mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0