Sliten och liten...

Jag är så sjukt sliten idag!
Igår jobbade jag först på Telenor och sen på Rock In.  Jag hade lovat mig själv att jag skulle gå hem direkt efter att jag hade slutat.. mm Yeay right! Tog mig nån öl och satt och snacka lite skit med folk.. sen knackade det på min rygg och där stod Frida! Evigheter sen jag träffa henne så jag kunde självklart inte åka hem.

Den blev nån öl till och massa tjej snack. Sjukt trevlig var det.
Skulle träffa henne efter jobbet idag men båda var allt för slitna. Det får bli i morgon.

Så nu sitter jag och väntar på att Mats ska komma hem från repning. Sen ska vi ut och sätta upp affischer för deras release fest som dom ska ha på Elm Street på fredag.

Kan vara skönt att ta sig en lite promenad.


Frida, Jag , Louise och Tina.
Saknar dom här tiderna! <3
2009?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer Louise och Frida på realsen då?! :D

2011-10-12 @ 21:20:20
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0