Nu får det vara nog!

Yep. så äre. Nu får det vara nog med allt festande. Jag orkar inte mer, mitt psyke orkar inte mer.
Tror jag børjar bli gammal haha.
Kørde en två-dagars i helgen och det kommer nog inte hända igen på ett bra tag.
Visst jag drack bara en cider i fredags och inte så mycket mer i lørdags. Men det vart inte så mycket sømn.

Nu kommer jag hellre køra hemma kvällar, äta massa godis, träna, och kanske gå ut och bara ta en fika.
Jag och Mats var på Grünerløkkas bryggeri før nån dag sen.. dom har så sjuuuuuukt mycket øl. På flaska är det mellan 70-100 olika och på fat är det 14 stycken. Ovh det kommer nya hela tiden.
Tror deras dyraste just då kostade runt 250 NOK. Vi tog  två konstiga øl var och käkade fish n chips. Fy fan vad gott det var!
Mer sånt kommer det bli. unna sig god øl, prøva nånting nytt och sen gå hem och chilla
( Vi bor då ca 5 minuter från det här bryggeriet )

Så dom som vill vara med på det får gärna säga till. Før ute på byn ses vi inte!

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte jag heller men jag bara tog några randoms haha =)

2011-10-18 @ 15:32:05
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Määäh, pensionärer! ;D Självklart vill jag vara med! Men jag kan lova er att någon gång kommer jag släpa med er till byn! ;)



Puss

2011-10-18 @ 16:50:05
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår :) Man kan ju ha tjejkväll någon gång också, och så går man inte ut :D Tack, jag har gjort designen själv, haha ;)

2011-10-19 @ 12:49:33
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0