Nostalgi!

Ibland får jag såna ryck att jag bara vill åka hem till Stockholm igen. Träffa alla fina människor som man har tappat kontakten med.
Satt och kollade igenom min gamla Bilddagbok och hittade en mysig bild som togs på Stina och mig då vi höll på med ett projekt i gymnastiet ( som typ spårade ut.. Det var inte planerat att bada i sergerlstorgs fontänen haha )

Fan det är nästan 10 år sen den här bilden togs... Det är sjukt!
Det bästa är att varje gång jag och Stina ses så känns det som om vi sågs sist igår.. Så otroligt avslappnat.

Hon är snygg.. kreaktiv och väldigt intresant!
Ni borde kolla in Stinas blogg.. Det gör ni genom att klicka här !


Här snackar vi inte digital kamera.. Tror Stina fick scanna in den här bilden haha.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tänk att på den där tiden var vi odödliga!! Back in the days... Du och din love kanske får skutta förbi här när ni hälsar på dina päron för en foto / vin, öl, cider ja vad vet jag kväll =)

2011-10-20 @ 23:01:59
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh vad jag kan sakna den där tiden ibland! Och vad jag saknar dig <3 Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!



Haha, hur kul är det inte att vi sprang med ett ton fotorullar i systemetkassar till närmaste fotobutik för att sedan scanna in bilderna i datorn och sedan lägga upp dem på datorn efter att modemet ringt klart i 10 min! Dagens ungdomar är fan bortskämda ;)

2011-10-29 @ 11:47:32
URL: http://artofecho.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0