Gotham Saints + Mike Tramp

Igår spelade Gotham Saints ( min pojkväns band ) förband för Mike Tramp.
Super mysig lokal, en av Oslos älsta tydligen. Det var bra ljud och god stämning.

Köpte mig en ny blixt till kameran dagen innan så passade på att pröva den. Det var kul att ta "konsert" bilder.
Märkte sen hur mycket fel jag gjorde när jag tog kort på dom på scen. Halva gitaren var typ borta och massa sånt skit haha. Men nu vet jag till nästa gång!

Jag övade även på manuel fokus ..  jag har sån kass syn så jag har alltid haft problem med det.. alltid kört på auto fokus när jag tar bilder.. men inte nu :)

<3


Sound check








Kiran som är ett White Lion fan passade på att få några skivor signerade av Mike.




Mike Tramp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

å så kul och gud vilka snygga bilder du tagit!!!

längtar ihjäl mig tills vi ska partaja nästa helg!!!!!!

2011-10-09 @ 20:22:19
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med ny blixt! Då kan vi köra...vattenkrig(?!) eller nått på nästa förfest ;D hahaha



LÄngtar tills nästa helg!

2011-10-09 @ 23:57:58
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: therese

japp tog jobbet! =)

haha nr it was! =)

ses IMORRN!!!!!!!!!!

2011-10-13 @ 09:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0