Fajitas måndag!

Måndag. Som vanligt är det sjukt mycket att göra på jobbet på måndagar.. men idag var det lite väl överdriver..
Vi har nog aldrig haft så mycket på just det området nån gång.

Men men jag hade mycket att göra så tiden bara flög iväg.
Efter jobbet gick jag förbi Clas Ohlsons för att köpa lite glödlampor och fryspåsar, fyndade även en resväska ( liten kabinväska ) och betalade hela 199 kr för den.
Nice då slipper jag bära allt i trasiga väskor som en jävla lodis i framtiden! Eller det brukar vara Mats som får bära.. jag bara klagar.

Så idag har Mats bytt alla lampor i huset. Guld stjärna till honom.
Vi lagade världens bästa måltid också. FAJITAS! Unnade mig en Dr. Pepper cherry till maten... oh gud vad det smakade bra.. Nu ska jag tillbaka till soffan och glo vidare på Human Planet men min kära pojkvän!

C yaaaaa


Kommentarer
Postat av: hundlasse

Human Planet

2011-10-24 @ 19:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0