24000 kr fattigare....

Hey.
24.000 NOK fattigare och biljetter för 2 till USA rikare.. Mama betalar. ( tills vidare )
Yes box. Köpte våra biljetter idag. eller Mats gjorde.. Jag hade velat vara med men han fuckade upp allt så jag stannade hemma.. men men vi har våra biljetter iaf.

Kom precis hem från Therese och Micke. Har fikat och ätit massa kakor, glass och tårta.
Micke fylde år för nån dag sen och det måste juh firas! Väldigt vuxet och otroligt trevligt
Jag hade bakat cheese cake och vi hade köpt Motörheads röd vin till han.

Fick inga bilder från firandet så ni får nöja er med en bild som inte är lik mig alls!  HAHA


Ja jag har briller ibland när jag glor på TV ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju skitsnygg i glasögom, jag ser ut som en idiot i det! haha

2011-10-02 @ 10:27:45
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: frida

tycker du var mkt vacker i glasögon, en helt annan emma-maja

2011-10-03 @ 11:25:25
Postat av: Christine

Vakker er du!

2011-10-05 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0