Tele2 SKÄRPNING!

Ringde förra veckan till Tele2 Norge och bestälde mig ett abonemang. Har tidigare bara haft kontantkort hos dom  men känner att jag behöver en ny mobil och dom hade en bra deal som passade mig.
I måndags ringde jag till dom för att kolla vilket tracking number jag hade för att jag ville veta vart min nya mobil var.
"Den här ordern har blivit kansellert."   Say WHAAAAT!!!
Han kunde lägga in ordern på nytt så ingen fara med det.. får vänta två dagar extra bara.. inga problem.

Ringer idag igen... "oj... den här ordern har blivit kansellert den också.. " MEN VAD I HE...
Sen när han ska lägga in den igen så går den inte.. Han får lagga mig på hold och fråga lite kolegor..
Till slut kan han skicka iväg sim korten men mobilen måste jag ringa och beställa den 17 igen då mitt nya kort har blivit aktivert...

Nu undrar jag vad fan dom sysslar med.
Jag jobbar själv med precis det här!! jag aktiverar sim kort och sänder ut.
När vi får en beställning från kund service så lägger vi in den och nästa dag åker den ut med posten.
OCH DET TAR INTE 8 DAGAR TILLS KORTET BLIR AKTIVERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan vad arg jag är på dom.
Jag kan inte skrika på personen som jag snackar med eftersom det har vart en ny varje gång. hade det vart samma hade det vart en sak.. men den här stackars fyren har inte gjort nått..... än.

Det blir Mats som får ringa och skälla ut dom och skaffa mig en bättre deal den 17... det är han bra på! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

JA! Det är helt sant! :D Men alltså, jävla tele 2, det kommer att sluta med att du får 3 telefoner! Då kan jag ta en ;) hahah Ses ikväll! Puss

2011-11-09 @ 15:17:15
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobbet jag har nu suger ju häst-pung!!!!!

Det kan vi prata om ikväll ;)

2011-11-09 @ 15:25:15
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0