Saknad?

Var ute i helgen och igår förstod jag varför jag typ aldrig går ut längre.
Jag låg i fosterställning och spelade spindelharpa hela dagen. Till slut fick Mats i mig lite mat och jag mådde mycket bättre, men jag kunde fan inte röra mig innan. Jag mådde inte dåligt utan bara....sjukt sliten!

Men i lördags gick vi till Rock In ( mitt andra jobb ) .
Det är faktiskt kul att gå dit när man inte jobbar, och speciellt när man inte vart där en helg på evigheter.
Det var så otroligt många som sa att dom saknade mig bakom baren ( Jag jobbar 3-6 ggr i månaden och aldrig helg ) 
En tjej kom fram och sa att det var sjukt många som hade snackat om att dom ville ha tillbaka mig bakom baren för att jag alltid var på så gott humör och gjorde ett sånt bra jobb. En annan dude som är där nästan varje dag sa att han alltid blir glad när han ser att jag jobbar bara för att jag är så avslappnad osv..
En annan sa att han vänt i dörren flera gånger för att jag inte stått bakom baren. ( Och nej.. det är inte bara för att jag är tjej, känner han ganska gott och vet att han inte är sån. )
Det kändes sjukt kul med så många komplimanger av både tjejer och killar.

Hade det inte vart för den dåliga lönen och jobbiga arbetstider så hade jag lätt gått tillbaka till Rock In.
Den sjukt goa stämmningen och allt bra folk som kommer dit, Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0