No more..

Jag hade super trevligt under förfesten och efterfest i lördags, men nu blir det inge mer utgång.
Jag sitter gärna hemma hos nån och spelar spel, delar på en vinare och äter lite gott men när det gäller att gå ut... HELL NO!
Så nu i fortsättningen ska jag och Mats vara hemma ett jävla bra tag... Spara pengar inför USA och bara vila upp oss. Visst jag gjorde av med 60 kr totallt i lördags men ändå ( man får tacka förfesten för det ).. jag mår skit i flera dagar. Inte värt det.

Om jag får min vilja igenom så kommer vi sitta inne på nyårsafton också.. * Hoppas hoppas hoppas *
bara få vänner..äkta vänner... äta en lååååååång middag och bara snacka skit.
INGEN UTGÅNG!!
Om det här händer.. då kommer jag vara den lyckligaste tjejen på jorden.

Fast jag vet redan nu att det kommer aldrig att hända... =/


Kommentarer
Postat av: Christine

Det var hyggelig å møte dere, iallefall! Enig i hvert ord du sier: hvorfor ikke bare henge hjemme, med bra folk og hvilepuls.. Spesielt denne tiden på året. Og: Ingangen til det nye året SKAL feires hjemme! Middag som varer nesten hele kvelden, takterassen på 12slaget, champis og deretter dø av matkoma.. Do it!! :) Klem på en mandag.. zzz.

2011-11-07 @ 10:04:59
Postat av: Berra

Håller tummarna för dig att du får som du vill på nyår =)

2011-11-07 @ 10:30:24
URL: http://nforl.blogspot.com
Postat av: Frida

Hahaha det kallas att bli gammal!! ;)

Nyår hemma med god mat och härligt bubbel rockar.



Jag pröva ny design vi bilddagboken där jag är en betatestare =)

2011-11-08 @ 08:58:08
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu ska vi bara vara hemma äta god mat och jäsa!

jag lämnade förresten din mössa och borste hos Nina =)

2011-11-08 @ 12:49:48
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0