Ja... igen.. ny skor..


Igår kväll runt 23.30 tiden när Mats kom hem låg jag och sov på soffan.. Förstod inte riktigt vad som hände och plötsligt fick jag ett paket och en polar bröds limpa i famnen... låg och skedade brödet och paketet innan Mats slängde mig i sängen..
Så idag när jag vaknade så öppnade jag det... och där låg dessa godingar!!
Beställde dom för ett ganska bra tag sen men jag har tydligen turen med mig så allt jag beställer blir typ .. inte beställt.

Men nu hade vi lyckats! Jävlar vad snygga dom är!

skorna kommer från Nelly.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar de där skorna, sen är de ju supersköna med =)



fan vilket lyxhotell, ta med mig! haha =)

2011-11-16 @ 09:52:09
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0