Fotografen Emma-Maja

Mmmm just det... Igår när jag höll på att göra mig iordning för MAKE UP STORES jubileum ringde min telefon. Det var Louise som var sjuuukt stressad.. Alla deras fotografer hade ställt in.
Hon frågade mig om jag ville ställa upp och vad ska jag säga .. Nej?
Jag förvarnade henne att jag inte har tagit såna här bilder men det är väl bättre än ingenting. Det jobbigaste var nog att inga av mina batterier till varken blixten eller kameran var laddade så sen under själva showen så dog juh allt...
Men jag hade förvaranat om det också.

Får se hur bilderna blir när jag kommer hem.. Jag tror inte det vart så lyckat. Haha.

En sak som jag skulle vilja göra i år eller början på nästa år, det är att gå en foto kurs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa! asbra ju! =)



Fan va king att du fick va fotograf igår då! du borde satsa på det du är fan asduktig på att ta bilder! =)



Får styra ihop en ny shoot snart i din lilla studio =)

2011-11-10 @ 14:50:15
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0