Där rök dom dagarna...

Yes.. nästan 11 dagar höll jag mig från ciggen... tills jag fick en otroligt fin humörsvägning...
Har slängt mobilen i väggen för att Tele2 är jävla fittor.. Skulle sätta in mitt nya sim-kort och.... ja.. det funkar inte.
Så jag har ett sim-kort som fungerar men där har jag inga pengar. sen har jag ett sim-kort med massa fria minuter och skit.. MEN DET FUNKAR INTE!!!

Skulle egentligen ringa och beställa en ny mobil också.. den jag inte fick för att dom fuckade upp allt.
jag skulle inte behöva betala nått, men nu skiter jag i allt.

Lämnade telefonen hemma.. vet inte äns om den fungerar.. Så jag är mobil lös nu.. Men det gör inget.. ändå ingen som ringer eller smsar..

La mig utan att ställa klockan igår.. hoppades på att jag skulle vakna av Mats äckliga ringsignal... Det gjorde jag..
Inte så konstigt iofs... La mig innan 7-8.. Många timmars sömn där.

Just nu är det en otroligt dålig period att vara mig känner jag.

Försöker hålla mig borta med att skriva såna här negativa inlägg.. men jag behövde bara skriva av mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv det på papper! Brukar kännas toppen för mig iaf ! Och så kan man riva det i tusen bitar eller elda upp det sen! ;)

2011-11-17 @ 18:18:51
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0