Titta vilka som följde med mig hem!

Efter jobbet tog jag mig en tur till Oslo City. Det borde jag inte ha gjort haha...
Det var så sjukt mycket folk och för första gången gick jag faktsikt vilse där. Alla rulltrappor ledde bara upp. Samma sak med alla trappor!
Det var en stund där jag kände att paniken kom smygande tills jag såg Lindex! Jag vet att Lindex har en rulltrappa till deras nedre våning och ligger precis vid utgången! Gick snabbt dit och sen raka vägen till trikken!

Men i början av det hela innan paniken började smyga på så var jag inne på Din Sko och bara smyg kollade lite.. Hitta då dom här puddingarna!
När jag kollade på dom så visste jag inte riktigt vad jag tyckte om dom, men när dom hamnade på fötterna... Ja då var det andra bullar!

Dom var sköna och snygga! perfekt klack, och sjukt bra sula.  Jag skulle kunna gå på en hockey plan utan att ramla. Eller ja.. jag ska inte säga nått men det kändes jävligt bra!

Måste bara fråga er.. Har ni märkt att Din Sko har blivit större i storlekarna? Jag brukar alltid använda deras 37or men nu prövade jag två olika skor och dom var STORA!



Fick åka hem med ett par 36or.

Kommentarer
Postat av: Frida

SNYGGA,,, jag kan komma över och drunkna i din skogarderob snart haha

2011-12-22 @ 13:08:05
URL: http://linkansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0