Skonsam hårfärg?

Fy fan vad jag inte gillar å färga håret svart.
Min kropp tål inte svart färg, och då har jag prövat alla typer av färg/toning. Utan amoniak, med amoniak.. you name it.

Igår kände jag i alla fall att det var dags att färga det svarta håret igen. Har inte gjort det på över 4 månader så det såg inte så bra ut. Som tur är så brukar jag oftast ha mycket av det blå håret hängande över så man inte ser den groteska utväxten.
Men som sagt.. Färgade håret.. tvättar ur... och ja.. utslag och svullnad. Som vanligt.
Råkade få lite färg på kinden och halsen så det ser ut som att jag har bivit misshandlad.

Är det nån som har några bra tips på en skonsam hårfärg?

Jag har lärt mig att vara försiktig när jag färgar håret nu.. dagen före nyårsafton 2009 - 2010 ( tror jag att det var ) färgade jag håret.
Dagen efter såg jag ut som en same. Ögonen var så igen svullnade och ansiktet stort och rött, alla ansikts linjer hade försvunnit så det var en stor utmaning att sminka sig den kvällen! Haha.

Så vet du en bra skonsam hårgfärg... SÄG TILL!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fy stackare, kolla denna vet inte om den är jättebra men skonsam och har fått bra betyg =)

http://www.simplypure.se/product_details.php?products_id=368

2011-12-07 @ 11:11:13
URL: http://theresethunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0