Say hello to my little friends

Dom här fyra kompisarna visade verkligen hur man samarbetar idag.

Jag har inte fet hy men som många andra har jag lite små problem just vid T-zonen.

När jag var på Taxfreen förra veckan passade jag på att köpa två nya produkter.

 

Clinique Fondation - Anti Blemish Solutions

Chanel - Hydramax + Active


Jag ogillar verkligen fet och glansig hy så jag har alltid med mig massa smink vart jag än går. Jag har den perfekta ögon primern som får sminket att sitta på plats HELA Dagen utan att rubba sig. Den skrev jag om här. Jag har under en ganska lång period haft problem med just pudret, så jag kör även en primer från MAC. Pudret är från Make Up Store. ( Men jag använder olika varje dag..MAC, andra puder från MUS, Clinique mm )

Men ialla fall.. Idag glömde jag mitt smink hemma.. skit tänkte jag. Fast när jag kom hem så satt allt på plats och jag var inte alls glansig i ansiktet.

 

Jag+matt hud = Glad tjej.

 

Får ta och gå ut snart och testa det hela om det funkar när man går ut på krogen också! :)

Jag tror nog att jag kommer fortsätta bära runt på smink i väskan för jag gillar att rätta till det.. ( även fast det inte behövs. ganska dumt .. och jobbigt! )

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ninaoscarsson

Va kul att du gillade det!! :D Lyssnade du på Video Games också?? :)



Jag skrev så här på bloggen:

Hennes skiva Born To Die släpps i Januari 2012 och hennes andra singel med samma namn släpptes på youtube den 1 December i år. Så då vet du! JANUARI :D Slutet!

2011-12-17 @ 11:42:05
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0