USCH!

Jobbade lite extra på Rock In igår. Efter ett tag säger en av gästerna.. "du.. det är väldigt bløtt på golvet."
Jag kollar ner på golvet bakom baren och ser hur det bara blir mer och mer vatten på golvet!. NICE! tänkte jag.
Ringer chefen och säger vad som händer.. " MYE VANN!!!! KOM KOM!! "
Aja .. ca2-5 cm vatten øver hela golvet. Det hade regnat så pass mycket på så kort tid så det hade bivit ett sånt tryck i røren. Fick gå runt i dyngsura strumpor och skor hela kvällen. USCH!

Rock In klara sig ganska fint..men det kommer säkert å bli nån vatten skada.

Idag vaknade jag på helt fel sida av sängen så jag kände att jag måste unna mig ett par skor!
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom men jag køpte dom ändå.






Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga!!!!



<3

2011-08-10 @ 12:15:04
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Nina mé o

Jag tycker att dom var skit fina!!

2011-08-14 @ 10:05:33
URL: http://ninaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0