Onsdag.

Kom till jobbet och såg att jag hade en hel del att göra. Började jobba och så plötsligt.. brandalarmet går. Inte nu igen!! Vi har haft en vidrig gasläcka i bygget så vi tror att det som får brandalarmet att gå hela tiden. Och ja.. den gas stanken kommer väldigt ofta.. händer att man hänger ut genom fönstret för att det luktar illa.
Efter 40 minuter får vi gå in igen och som vanligt gör jag mitt jobb jävligt bra och snabbt så jag får lite tid över att sitta på Ebay. Jag är så jävla glad ( fast ändå inte ) att jag är fattig just nu för annars hade min " leave feedback " öka ganska hårt och dom pengarna som jag kanske hade haft.. dom hade jag inte haft kvar.

Klockan närmar sig 4 och Mats ringer. Han är klar hos Morten på Lucky 7. Nygaddad och fin! Vi möts upp och drar till Grünerlökka för att äta lite middag tillsammans. Det blir lite tapas och jäs i solen.

Sen vidare hem, YEAY! POST. 2 nya eye dust från Barry M och några M.A.C penslar.
Mats skulle iväg och repa så jag tänkte att då passar jag på att gå å träna.

Så jag sitter just nu nyduschad och helt mjuk i kroppen. Fantastiskt.

Väntar på att tvätten ska bli klar.. Mats är på väg hem men kakor och mjölk så ikväll blir det mys framför TV'n

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0